Follow CikAkie

Terima kasih kerana sudi lawat blog Cik Akie. Alang2 dah ke sini,Follow & like blog Akie dan tinggalkan jejak ya!

Wednesday 14 March 2012

sembuhkanlah penyakitku ni...

tatkala ku bersedih pasti ada suara2
yang sentiasa memberi sokongan...
tatkala ku bergembira pasti ada semangat
yang sentiasa buat ku ceria...
terima kasih teman2 ku...
walaupon sekarang aku masih dalam peperangan melawan
kesakitan ku..ku tetap mahu tersenyum
untuk kamu...doakan aku cepat sembuh...
sentiasa berkan aku semangat untuk meneruskan 
kehidupan ni...
berikan lah aku kata2 peransang...
tanpa korang siapa lah aku untuk bersemangat...

mak dan abah...
terima kasih kerana sentiasa memberi kan aku
sinar harapan tanpa geti penat dan letih..
mak sentiasa menemaniku pada setiap jam
abah pula sentiasa tegas terhadapku supaya ku tak goyah...
walaupon kadang kala ku terasa dengan kata2 mu...
akak sayang mak dan abah~

semoga penyakit ni akan beransur pulih
kerana aku tahu Allah amat menyayangi diriku ni...

No comments:

Post a Comment