Follow CikAkie

Terima kasih kerana sudi lawat blog Cik Akie. Alang2 dah ke sini,Follow & like blog Akie dan tinggalkan jejak ya!

Saturday 20 August 2011

# why i still love him!!!!???


i love him so much
kenapa semua ni terlalu kejam
kenapa dia sentiasa di hati ni
kerana dia aku membatu
hati ni tak terima mana-mana lelaki lain
sedangkan kau tak pernah mengetahui
keikhlasan ku

walaupun kau sudah jauh
kau bagaikan dekat
berada di mana2
menyebakan aku takut

masih aku ingat dulu 
aku terserempak dengan kau
hati aku tiba2 jadi kacau bilau!
aku rasa menyampah pada kau
bagi aku kau lelaki perasan
benci!!!!

tapi hakikatnya aku masih tercari2 kau
walaupon aku akan lari bila jumpa kau
aku berazam kalau selepas ni 
aku terjumpa kau dimana mana
aku takkan lari lagi
aku akan memberikan kau senyumanku
yang paling MANIS!
meski pon aku tahu
kau sudah berpunya...
Akie betol2 sayang,cinta,kasih dan rindu kat dia...
kalau lepas ni Akie ada jumpa dia
Akie nak peluk dia...
tengoklah nanti... 

No comments:

Post a Comment