Follow CikAkie

Terima kasih kerana sudi lawat blog Cik Akie. Alang2 dah ke sini,Follow & like blog Akie dan tinggalkan jejak ya!

Wednesday, 21 December 2011

Azam 2012 Akie~


Salam...
macam biasa Akie curi2 online...
wanted girl kerana curi 'broadband'....
esok keputusan PMR keluar...tak tahu lah keputusan adik Akie OK atau KO
tapi Akie yakin dia mesti dapat straight A...maklumlah budak pandai~
Semalam Akie ada tanya dekat Mak Akie...
kalau Akie dapat straight SPM nanti Akie nak lappy dan kamera Canon Ixus...warna ungu~

comelnyerrrr....
mesti seronok kalu Akie dapat semua tuh...>_<

tahun 2012 Akie nak berazam untuk jadi seorang yang lebih bertanggungjawab...
rajin serta jadi more cleanliness...hahaha..tak senonoh betol
Akie juga akan berusaha bersungguh-sungguh untuk capai 9A 1 SPM ...ngee~
Akie juga akan berusaha jadi senior contoh pada adik2...ceh~
Akie juga nak beli banyak aksesori baju~minah yang agak gile fesyen...ye ke?
kalau boleh Akie nak pergi hang out dengan kawan2
lepas SPM pon jadi ler...plez mak abah~

Sebenarnya Akie akan kerja dengan ayah Akie sementara tunggu keputusan SPM nanti..
Mak Akie pon cakap nanti Akie boleh ambil lesen kereta 
dan ambil krusus menjahit...tak sabar nak jadi isteri mithali..
[berangan je aku ni...calon pon tak ada pon ada hati nak kahwin]
utamakan SPM dahulu...hehehe[gatal betul aku ni erk]




sejak kebelakangan ni Akie asyik merantau ke blog orang...
macam2 idea deorang ....Akie memang suka baca post orang
Tapi tak pe...lepas ni Akie akan dapat lappy sendiri
dan Akie akan bebas nak berblogging
doa2kan lah ye
^_^
me and my brother and sister...twin taw






Tuesday, 20 December 2011

Video pilihan Akie!

BigBang Secret Garden ~
i love these!


video ni diadaptasi dari cerita Secret Garden...
TOP hero~
GD heroin~




apa yang Akie seronok...
my hubby berlakon jadi girl...
cute sesangat....miss gila kat GD...
Akie paling suka babak masa tertukar badan...
dalam video ni TOP dan Suengri hencem sangat...arggghhhh
GD jadi girl yang sapa2 mesti tak perasan dia GD...
comel~
video ni Akie dapat tahu dari kawan Akie...Nuha
dia yang suruh Akie tengok kat youtube...
memang tak menyesal tengok...
untuk pengetahuan semua ...ni band kesukaan Akie...
ada 10 lagu Bigbang kat dalam handset Akie taw...
fanatik sesangat~
tapi yang menyedihkan GD
dah kena tangkap lorh....dadah
??????
masa Akie dapat tahu dia kena tangkap...
Akie nangis taw
sedih dan tak percaya GD hisap dadah...
tapi Akie tahu dia tak bersalah 
dan Akie akan sentiasa sokong dia...
Akie harap satu hari nati Akie dapat jumpa dia...
korang kene tengok taw video ni...
siapa2 dah tengok cerita SEcret Garden yang sebenar mesti excited...
kan?kan?kan?
semoga enjoy~