Follow CikAkie

Terima kasih kerana sudi lawat blog Cik Akie. Alang2 dah ke sini,Follow & like blog Akie dan tinggalkan jejak ya!

Friday, 26 April 2013

# Dari Selatan ke Utara????


 Assalamualaikum...
Hye korang-korang!!!
Akie kembali berceloteh...
semoga awak-awak sentiasa Gwiyomi
*Gwiyomi fever!!!

Mesti ramai lepasan SPM 2012 sedang seronok + gembira dengan 
tawaran dari mana-mana terutama yang terbaru iaitu Matrikulasi....
apa-apa pon tahniah!!..Akie pon dapat tawaran matrik tapi.....
Jauh betul!!!!Dari Johor Akie dicampak ke utara,Kedah???
Akie dapat Kolej Matrikulasi Kedah!!!
macam mana ni??? Akie tak minta pon Matrik jauh-jauh
apatah lagi Kedah??? lagi jauh dari USM tempat Kak Long belajar.....
HUKHUKHUK......T^T.....sedih yang tak boleh diucap~
dah tu bukan je Akie seorang je tercampak kat situ...
ramai budak SUKSES ke sana???
agaknya majoriti budak SUKSES tercampak jauh ke utara kot....
# Curious~

apa-apa pon Akie harap tawaran UPU lebih baik
dan  berharap sangat dapat course Farmasi 
sebab minat sesangat-sangat!
Akie tahu mungkin ada yang akan mempersoalkan tentang
prestasi Akie...tapi Akie dah tak kisah dengan semua
orang yang asyik kata benda yang negatif kat Akie
tapi Akie yakin Akie boleh buat yang terbaik untuk dapat
menjadi seorang Pegawai Farmasi yang berjaya suatu hari nanti!
bila Akie cakap sesuatu dan tekad, Akie akan buktikan!!!
# cakap sambil tangan didada!TEKAD!

Akie tak pernah buat sesuatu itu dengan membuta tuli
Akie ada pegangan yang sendiri!
Jika ada yang mengkritik!
Akie akan tunjukkan yang pendapat mereka adalah SALAH!!!
# Ucapan untuk pidato ke ni????>____<

Dah ler...Akie ni asyik membebel entah apa-apa tah...
baik tutup je karangan ni cepat-cepat
sebelum ada sesiapa bom blog Akie ni...

ANNYEONG!!!!!!  O________o


walaupon Akie tak minat k-pop sangat
 tapi Akie suka tengok muka comel AWAK!!!!!!!
IU~
siapa sokong Akie ????

Saturday, 20 April 2013

# Crafting again!!!


 Assalamualaikum....
Akie kembali berkrafting...
Alhamdulillah ...kini banyak gak kraftangan yang telah 
Akie hasilkan dan jual...
untuk pengetahuan korang...nak buat benda-benda ni semua
memang amat remeh sedikit dan perlu tahu kemahiran
dan yang paling penting kita mestilah banyak idea...
barulah ada transformasi,bukan????

sekarang ni ayah Akie tolong juga jual di pasar malam
thank you my handsome dad!XOXO~
jadi sesiapa yang diluar sana 
sudi-sudilah membeli barangan kraf buatan 
tangan saya ni...konfem comel2...
semua item yang Akie jual memang penuh dengan warna warni
dan banyak pilihan

Jangan risau sebab semuanya kraftangan Akie dijual
dibawah RM 6 ke bawah kecuali pensil case...
Akie ada jual keychain,handphone strap,sepit rambut,
kerongsang dan lain2....

l
* version 1
RM 13-RM 15


*version 2
RM 13-RM 15


kerongsang
RM 1.50 (seunit)


ni model tak bertauliah nak tunjuk sikit brooch comel ni
Akie suka brooch button tu....>_<


keychain Panda
RM 4


Keychain Onigiri 
RM 4

untuk tengok entry yang berkaitan Felt Craft Akie tekan SINI....


HAPPY CRAFTING